דף הבית » גוגל לעסק שלי
כיום חשיפה הכי טובה של עסק עם מיקום פיזי היא באמצעות קידום עם גוגל לעסק שלי. כך שמשתמשים ימצאו את העסק שלכם כאשר הם מחפשים מונח מסויים אשר רלוונטי לעסק שלכם. לכן חשוב לעשות מחקר מילות מפתח ולדעת מהם נפחי החיפוש של המונחים והביטויים הקשורים לעסק שלכם. לאחר מכן תצטרכו להעלות תוכן לאתר על בסיס קבוע עם מאמרים אשר מעניינים את הקורא ודוחפים אותו להנעת פעולה באתר.
באמצעות גוגל מיי ביזנס (GOOGLE MY BUSINESS) תוכלו לפרסם פוסטים אשר יעזרו לקדם את כרטיסכם. וזאת כאשר אתם עושים קידום בגוגל מפות אשר מציג אותכם לפי הלוקיישן אשר המשתמש רשם בחיפוש או הלוקיישן הפיזי אותו גוגל איתר באמצעות שירותי המיקום בטלפון שלו.
ניתן להוסיף גם תמונות, הצעות של דילים ומבצעים, מוצרים, שירותים, מידע על העסק ועוד. כמו כן, תוכלו לבקש מלקוחותיכם להשאיר ביקורת לעסק כאשר שככל שכמות הביקורות וציונם גבוה יותר כך הלקוחות הפוטנציאלים יוכלו להתרשם יותר מהעסק שלכם. כאשר תעשו זאת באופן קבוע תגדילו את הסיכוי שלכם להתקדם בתוצאות החיפוש ובמיקום על המפה.