7 דרכים להגדיל את ההכנסה בשיווק שותפים

גם אם בניתם את האתר שלכם כדי ליצור תוכן ולבנות קהילה בתחום שאתם אוהבים זה לא אומר שלא תוכלו לייצר מהקהל שמגיע לשם הכנסה. ניתן לבצע מונטיזציה לבלוג שלכם ולהכניס כסף בעזרתו. לוקח הרבה זמן ליצור תוכן איכותי לאתר אינטרנט וכמובן  שאי אפשר לשכוח עלויות אחסון, דומיין, תוספים ועוד. אז הגיוני מאוד שתחשבו על איך לייצר רווחים. שיווק שותפים זו אחת הדרכים היעילות והרווחיות ביותר לייצור הכנסה מהתוכן שלכם. כל מה שאתם צריכים זה זרימה עקבית של תנועה טובה לאתר ואסטרטגיה נכונה לייצור הכנסות. במאמר הזה נדבר על 7 דרכים להגדלת ההכנסה שלכם מאפיליאייט.

מחפשים מקדם / מעצב אתרים פרילנסר מנוסה?
השאירו לנו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם!

מאז ומעולם אפיליאציה הייתה דרך מרכזית לבצע מונטיזציה לאתרי תוכן, ערוצי יוטיוב, חשבונות אינסטגרם ולאחרונה גם עמודי טקטוק. כדי לעבוד במודל שיווק שותפים אתם חייבים לבנות אסטרטגיה מדויקת ולהתאזר בסבלנות מכיוון שקידום מוצר או שירות בעזרת תוכן יכול לקחת הרבה זמן, אבל התמורה בהתאם. לפניכם 7 דרכים שיעזור לכם לייצר ולהגדיל הכנסות בשיווק שותפים:

1. לבחור בחכמה תכנית שיווק שותפים

לפני שמתחילים ליצור תוכן ולמלא את האתר שלכם במידע לגולשים, חשוב לחפש את התוכנית שיווק שותפים הכי טובה עבורכם ושתהיה מתאימה לנישה של האתר שלכם. הבחירה חשובה מאוד מכיוון שהיא משפיעה על התוכן שיהיה באתר, על כמות הכסף שנכנס וגם על איך שאתם נתפסים על ידי הקהל שלכם. אם אתם מקדמים מוצרים או שירותים באיכות נמוכה אתם עלולים לאבד את האמון של הגולשים ולכן מומלץ לבדוק ביקורות למוצרים או לשווק חברות גדולות ומוכרות. לפני שבוחרים תוכנית שותפים חשוב לבדוק גם מה התנאים הכספיים שהתכנית מציעה – האם אתם מקבלים תשלום Lifetime עבור משתמש חודשי במנוי מתחדש? האם אתם מקבלים סכום כסף חד פעמי עבור רכישה? האם הלינק שקיבלתם שומר Cookies של גולשים? המידע הזה יעזור לכם לבחור את התוכנית הכי רווחית ולהוציא את המקסימום מהנכסים שלכם.

שיווק שותפים

2. למקד את האתר שלכם

אם כבר יש לכם בלוג מתפקד וגולשים באתר אז אתם בטח כבר מכירים את הנישה ואת התעשייה בה אתם נמצאים. אבל, אם אתם עדיין בתהליך ההקמה של האתר, תהיו חייבים למקד את האתר לפי המטרות והיעדים שלכם. אני לא אומר שאתם צריכים למקד את הבלוג שלכם עבור מוצר אחד או חברה אחת אבל חשוב מאוד שתבחרו בקטגוריה מסוימת כדי שהאתר יהיה נישתי וידבר לקהל ספציפי ומדויק.

3. להכיר את המוצר והקהל שאתם משווקים

לקהל שלכם לא תהיה מוטיבציה ללחוץ על הלינק ולרכוש את המוצר או השירות שאתם משווקים אם הם לא רלוונטיים לו. כשאתם בוחרים מוצר או מערכת לשיווק תוודאו שמה שאתם מציעים מתאים לצרכים של הגולשים שלכם. תחקרו לעומק את קהל היעד ואת השוק שבו אתם נמצאים – עם איזה בעיות הקהל שלכם מתמודד ואיך ניתן יהיה לפתור לו אותם?

4. צרו ותעלו תוכן באיכות גבוהה

כמות המכירות שתייצרו בשיווק שותפים תלויה ביכולת שלכם להשפיע על אנשים ללחוץ על הלינק אפיליאייט שלכם. יצירת תוכן ברמה גבוהה תבנה את האמון של הקהל שלכם במסר שאתם מעבירים ותגרום להגדלת הסיכויים לקבל המרות. צרו תוכן שיהיה שימושי עבור הקהל כמו מדריכים או סקירה רחבה של מוצרים ועברו על התהליך שלב אחרי שלב בצורה פרטנית. חשוב מאוד להיות אותנטיים כשאתם מציגים מוצר או מערכת ולצד היתרונות להציג גם חסרונות למרות שאתם עושים אפיליאייט.

5. לעשות אופטימיזציות SEO לבלוג

לייצר תוכן זה רק חצי עבודה, החצי השני הוא לוודא שהתוכן מתקדם במנועי החיפוש. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לבצע אופטימיזציה לקידום האתר שלכם. בצעו מחקר מילים איכותי וכתבו תוכן לפי מילות מפתח ממירות ומילות מפתח שמביאות טראפיק רלוונטי. עש שימוש נכון בכותרות, תשקיעו במטה טייטל ודסקריפשן, שפרו את מהירות הטעינה ואת חווית המשתמש. כדי לקחת את התוכן שלכם כמה צעדים קדימה במנועי החיפוש אתם צריכים להשקיע בקישורים חיצוניים מאתרים סמכותיים בנישה שלכם.

6. השתמשו בכלים ותוספים רלוונטים

ניהול מערך שלם של שיווק שותפים לכמה מערכות ותוכנות במקביל עלול להצריך המון זמן ומאמץ. לכן, חשוב להשקיע תקציב מסוים בכלים ומערכות שיעזרו לכם לנהל את כל האופרציה. אם האתר שלכם בנוי בוורדפרס אז תוכלו להנות ממגוון כלים ותוספים שאיתם ניתן לנהל, לנטר ולהגדיל את שיווק השותפים שלכם. התוסף Thirsty Affiliates מסייע לכם לשלב בקלות את הלינקים שלכם בתוך הדפים והפוסטים באתר ולנהל אותם בדשבורד של וורדפרס. התוסף Thrive LEads עוזר להבליט את הקישורים והכפתורים של האפיליאציות באתר שלכם ולעודד לחיצות וגם עוזר להטמיע את הקישורים במיילים לרשימת התפוצה שלכם. לצד תוספים אלו יש עוד המון כלים המסייעים בשיווק שותפים, בחרו את מה שהכי רלוונטי למערך שלכם.

שיווק שותפים עם Thirsty Affiliates

7. נטרו את הדאטה

מעקב אחר הביצועים של משפכי השיווק בהם אתם מפרסמים את תוכנית השותפים תסייע לכם לחדד את האסטרטגייה ולוודא שהמאמצים שלכם באמת מביאים תוצאות. כדי למדוד בצורה הטובה ביותר את הביצועים בדקו כמה טראפיק נכנס לדפים באתר שלכם, כמה מתוך הגולשים מקליקים על הקישורים, כמה מתוך המקליקים רוכשים את המוצר השירות וכמה מתוך הרוכשים הללו מבצעים רכישה חוזרת או מחדשים מנוי. מדדים אלו נקראים גם KPI (ר"ת – Key Performance Indicators) – מדדים שעל פיהם ניתן למדוד ביצועים.

לסיכום

שיווק שותפים הוא מרתון, לא ספרינט. לאחר שביססתם את האסטרטגיה שלכם והתחלתם לבצע פעולות איכות כדי לקדם את תוכנית השותפים שבחרתם אתם חייבים להיות סבלנים, למשוך את הקהל שלכם וללמוד מהתוצאות שאתם מקבלים מהטראפיק. תעשו את מירב המאמצים ללמוד את קהל היעד שלכם, מה מפריע לו ואיך ניתן לסייע לו בפתרון הבעיה, ככה תעודדו אותו לעשות את הצעד הנוסף ללחיצה על הקישור ורכישת המוצר או השירות.

על הכותב

אור פיאלקוב, בן 38, מייסד ומנכ”ל חברת פיאלקוב דיגיטל, חברה המתמחה בפרסום בגוגל ומגוון ערוצים נוספים. מומחה פרסום בגוגל, מעביר סדנאות והרצאות בנושא שיווק בעזרת כלים מתקדמים לחברות וליחידים. הבעלים של  EasyCloud, חברה שמנגישה את העולם של אחסון אתרים בענן בעזרת Cloudways לכל אחד. דרך חברות אחסון הענן הגדולות בעולם עם ממשק נוח, אבטחת אתרים מקסימלית ומחיר מעולה.

שיווק שותפים עם אור פיאלקוב
מחפשים פרילנסר מקצועי מעולם הדיגיטל?
השאירו לנו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם!
כתבות נוספות
שתפו אותנו בחוויתכם